Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

 

Allled

      Tuning Box-Race Chip 

             Germania


Introducere » Diagnosticare auto » Launch x431 pro V


        

Launch x431 pro V

Stoc DA

 

Nou Transp. gratuit


Prețul dvs: 4 489,00 RON

Puncte de reducere disponibile 224 puncte


în coş:
  buc  
Numar produs: laux431 5

Specificaţie completă

 

Cel mai nou tip de diagnoză de la Launch este sub denumirea de la Launch X431 pro V predecesorul sau fiind Launch X431 pro IV . Pachetul este compus din tabletă de opt inch si un procesor generos.

O noutate destul de importantă și așteptată de foarte mult este faptul că este și în limba română.

Cu funcția ECU edit putem intra în funcțiile mai ascunse ale mașinii să facem diverse adaptare la care mod normal aveam nevoie doar de testere de origine.


Produsului este însoțit de geanta de accesorii, adică cabluri si mufe de adaptare !

Un lucru foarte important este faptul că are garanție doi ani de zile și update gratuit pentru următorii doi ani!

Pe lângă funcțiile importante de diagnosticare mai are si cateva functii speciale dupa cum urmeaza :

  Serviciu de resetare a uleiului

Această funcție poate fi îndeplinită în următoarele cazuri:
i. Dacă lampa de serviciu este aprinsă, trebuie să asigurați service pentru mașină. După service, trebuie să resetați kilometrajul de conducere sau timpul de conducere, astfel încât lampa de service să se stingă și sistemul să activeze noul ciclu de service.
ii. După schimbarea uleiului de motor sau a aparatelor electrice care monitorizează durata de viață a uleiului, trebuie să resetați lampa de service.

  Calibrarea unghiului de direcție

Această funcție poate fi îndeplinită în următoarele cazuri:
i. Pentru a reseta unghiul de virare, găsiți mai întâi poziția relativă a punctului zero pentru ca mașina să circule în linie dreaptă. Luând această poziție ca referință, ECU poate calcula unghiul exact pentru direcția stânga și dreapta.
ii. După înlocuirea senzorului de poziție a unghiului de direcție, înlocuirea pieselor mecanice de direcție (cum ar fi cutia de viteze, coloana de direcție, tirantul de capăt, articulația de direcție), efectuarea alinierii pe patru roți sau recuperarea caroseriei mașinii, trebuie să resetați unghiul de direcție.

   Resetare frână de parcare electronică

i. Dacă plăcuța de frână poartă linia de detectare a plăcilor de frână, liniile de detectare a plăcilor de frână trimit o linie de detectare a semnalului către computerul de bord pentru a înlocui plăcuța de frână. După înlocuirea plăcii de frână, trebuie să resetați plăcuța de frână. În caz contrar, alarmele auto.

ii. Resetarea trebuie efectuată în următoarele cazuri:
1) Plăcuța de frână și senzorul de uzură al plăcilor de frână sunt înlocuite.
2) Lampa indicatoare a plăcuței de frână este aprinsă.
3) Circuitul senzorului plăcuței de frână este scurt, care este recuperat. Servomotorul este înlocuit.

   ABS Sângerare

Această funcție vă permite să efectuați diferite teste bidirecționale pentru a verifica condițiile de funcționare ale sistemului de frânare antiblocare (ABS).

i. Când ABS conține aer, funcția de sângerare ABS trebuie efectuată pentru a purge sistemul de frânare pentru a restabili sensibilitatea frânei ABS.
ii. Dacă computerul ABS, pompa ABS, cilindrul principal de frână, cilindrul de frână, conducta de frână sau lichidul de frână sunt înlocuite, funcția de sângerare ABS trebuie să fie efectuată pentru a purga ABS.

   Resetarea / învățarea poziției clapetei electronice

Această funcție vă permite să inițializați dispozitivele de acționare a clapetei de accelerație, astfel încât valorile „învățate” stocate pe ECU să revină la starea implicită. Dacă faceți acest lucru, puteți regla cu precizie acționarea clapetei de accelerație (sau a motorului de ralanti) pentru a controla cantitatea de admisie a aerului. Potrivirea clapetei de accelerație trebuie efectuată în următoarele cazuri:

i. ECU este înlocuit și ECU nu stochează încă funcțiile de funcționare a clapetei de accelerație.
ii. ECU este deconectat de la alimentare și memoria ECU se pierde.
iii. Ansamblul clapetei de accelerație este înlocuit.
iv. Conducta de admisie este înlocuită sau îndepărtată, ceea ce afectează controlul vitezei de ralanti de către ECU și corpul clapetei de accelerație.
v. Accelerația este curățată. Deși caracteristicile potențiometrului accelerației la ralanti rămân neschimbate, cu aceeași deschidere a clapetei, fluxul de aer s-a schimbat și funcțiile de control al vitezei de ralanti s-au schimbat.

   Registrul / întreținerea bateriei

Această funcție vă permite să efectuați o operațiune de resetare pe unitatea de monitorizare a bateriei vehiculului, în care vor fi șterse informațiile originale despre defecțiunea bateriei și potrivirea bateriei
Se va face potrivirea bateriei în următoarele cazuri:

i. Bateria principală este înlocuită. Potrivirea bateriei trebuie efectuată pentru a șterge informațiile originale despre bateria descărcată și pentru a împiedica modulul de control aferent să detecteze informații false. Dacă
modulul de control aferent detectează informații false, va invalida unele funcții auxiliare electrice, cum ar fi funcția de pornire și oprire automată, trapa fără funcția de declanșare cu o singură tastă, geamul electric fără funcția automată.

ii. Senzor de monitorizare a bateriei. Potrivirea bateriei se efectuează pentru a se potrivi din nou cu modulul de comandă și senzorul motor pentru a detecta mai precis consumul de energie al bateriei, ceea ce poate evita afișarea unui mesaj de eroare pe panoul de instrumente.

   Regenerarea filtrului de particule diesel (DPF)

Regenerarea DPF este utilizată pentru a elimina PM (Particulate Matter) din filtrul DPF prin modul de oxidare prin ardere continuă (cum ar fi încălzirea la temperatură ridicată, combustibil
aditiv sau catalizator reduc combustia cu aprindere PM) pentru a stabiliza performanța filtrului.
Regenerarea DPF poate fi efectuată în următoarele cazuri:
i. Senzorul de contrapresiune de evacuare este înlocuit.
ii. Capcana PM este îndepărtată sau înlocuită.
iii. Duza aditivului pentru combustibil este îndepărtată sau înlocuită.
iv. Oxidantul catalitic este îndepărtat sau înlocuit.
v. MIL de regenerare DPF este pornit și se efectuează întreținere.
vi. Modulul de control al regenerării DPF este înlocuit

  Resetarea sistemului de monitorizare a presiunii în anvelope TPMS

face senzor tpms în afișarea ID-urilor senzorilor de la ECU-ul vehiculului, introducând senzorul TPMS
ID-uri de înlocuire și activarea senzorilor tpms.

  Imerechere antifurt (IMMOBILIZATOR)

Această funcție vă poate proteja mașina împotriva furtului, ștergând informațiile despre cheia mașinii pierdute și programând o nouă cheie în baza de date ECU. Cunoscută și sub numele de programare a tastelor.

  Codificarea injectorului

i. Codul injectorului diesel necesită ID-ul de programare și parametrii ECU pentru o precizie
comunicare și sistem de control al injecției.

ii. Programați în noile numere ale injectorului de combustibil după înlocuire pentru a le înlocui pe cele programate anterior în ECU.

   Învățarea arborelui cu came

Ajutați utilizatorul să termine învățarea dinților după schimbarea arborelui cotit în motorul mașinii, astfel încât noua piesă să poată fi utilizată.

   Pentru resetare AFS (sistem de iluminare frontală adaptivă)

Pentru AUDI, MERCEDES-BENZ, MG, CHRYSLER, GM (Cadillac, Chevrolet, GMC, Daewoo, Alpheon, PONTIAC, Holden, OLDSMOBILE, BUICK, SATURN, GMC TRUCK, CHEVROLET TRUCK), OPEL, SEAT, SKODA, VW, SHVW, SGM (BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, BUICK TRUCK), YQVW, BAIC, GREATWALL, CHERY, CHANGAN, ROEWE, YQJC, ZOTYE

!!!!  Produs 100% original Launch !!!!!

Comentarii

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

OTY4M